- Forside
- #781 (ingen titel)
- Arkitektur og ophavsretten
- Beskyttelse af modetøj
- Billedkunst og ytringsfrihed
- COPYDAN – ET HOLDBART ALTERNATIV TIL FRIBRUGSREGLER?
- Copydan BilledKunst – billedkunstens praktiske gris
- Design, brugskunst og internettet
- Designbeskyttelsens samfundsmæssige betydning (eller “Jeg tror nok, vi bekytter for meget …”)
- Diskussion 1
- Diskussion 2
- Diskussion 2
- Diskussion 3
- DISKUSSION: FORSKERNE OG YTRINGSFRIHEDEN, FORSKERE I MEDIERNE
- ER DER BEHOV FOR OPHAVSRETLIGE FRIBRUGSREGLER OM BRUG AF VÆRKER I UNDERVISNING?
- Erik Jylling Velkomst
- Forfatterskaber
- FORFATTERSKABER, ÆREN OG KARRIEREN
- FORLAGENE OG UNDERVISNINGSMATERIALET
- FORSKERES ANSVAR FOR MEDFORFATTERES OVERHOLDELSE AF GOD VIDENSKABELIG PRAKSIS
- FORSKERNE OG YTRINGSFRIHEDEN
- Forsknings- og ytringsfrihed
- FORSKNINGSFRIHED OG STRAFFERET. HVORDAN KOMMER VI VIDERE EFTER DRAGSDAHL-SAGEN?
- Fotografier og persondataret
- Frihed
- Galleri
- HÅNDHÆVELSE AF GOD VIDENSKABELIG PRAKSIS – EN STANDARD MED MANGE GRÅZONER
- Hvad har design og varemærker med hinanden at gøre?
- HVEM EJER UNDERVISNINGEN? UNDERVISNINGSMATERIALET OG DET OPHAVSRETLIGE KREDSLØB
- Hvem ejer undervisningsmaterialet?
- HVORNÅR ER MAN MEDFORFATTER?
- Import af brugskunst fra udlandet
- INTERESSEKONFLIKTER OG DOBBELTROLLER
- INTRODUKTIONSFILM
- KAN UDDANNELSESINSTITUTIONER DRIVE FORLAG?
- KLARLUND-SAGEN FRA HOVEDPERSONENS SYNSVINKEL
- Kommercialisering af arkitektur og design. Juridiske udfordringer
- Kunstnernes juridiske problemer
- MÅ FORSKERNE MENE NOGET? FORSKERE I MEDIERNE
- Ophavsretten og tilfældighedskunsten
- Ophavsrettens betydning for arkitekter og designere
- Ophavsrettens betydning for fotograferne
- Organisationerne og EU’s søgelys
- PANELDEBAT
- PANELDEBAT OM TEMAET: COPYDAN-SYSTEMET, FRIBRUGSREGLER OG ENERET
- PANELDEBAT OM TEMAET: FORSKERES ANSVAR FOR MEDFORFATTERES OVERHOLDELSE AF GOD VIDENSKABELIG PRAKSIS
- PANELDEBAT OM TEMAET: HVORNÅR ER MAN MEDFORFATTER? KULTURER OG TENDENSER
- PANELDEBAT OM TEMAET: SKAL INSTITUTIONERNE OVERTAGE LÆRERNES RETTIGHEDER?
- PANELDEBAT OM TEMAET: UVVU – FUNGERER DET?
- PANELDEBAT OM TEMAET: WHISTLEBLOWER-OG NAMED PERSON-ORDNINGER -VEJEN FREM?
- Personbilleder
- Retten til eget billede
- Sample Page
- SKAL LÆRERE FINDE SIG I AT BLIVE WEBCASTET?
- Tak for i dag
- TAK FOR I DAG
- TAK FOR I DAG
- Uagtsomhed
- UNDERVISNINGSMATERIALET I EN LYSENDE DIGITAL FREMTID
- UNIVERSITETERNES PRAKSISUDVALG: ERFARINGER OG UDFORDRINGER
- UVVU’s rolle
- VELKOMMEN
- Velkommen
- VELKOMST
- Webcast
- WHISTLEBLOWER-OG NAMED PERSON-ORDNINGER -VEJEN FREM?
- Forside
- #781 (ingen titel)
- Arkitektur og ophavsretten
- Beskyttelse af modetøj
- Billedkunst og ytringsfrihed
- COPYDAN – ET HOLDBART ALTERNATIV TIL FRIBRUGSREGLER?
- Copydan BilledKunst – billedkunstens praktiske gris
- Design, brugskunst og internettet
- Designbeskyttelsens samfundsmæssige betydning (eller “Jeg tror nok, vi bekytter for meget …”)
- Diskussion 1
- Diskussion 2
- Diskussion 2
- Diskussion 3
- DISKUSSION: FORSKERNE OG YTRINGSFRIHEDEN, FORSKERE I MEDIERNE
- ER DER BEHOV FOR OPHAVSRETLIGE FRIBRUGSREGLER OM BRUG AF VÆRKER I UNDERVISNING?
- Erik Jylling Velkomst
- Forfatterskaber
- FORFATTERSKABER, ÆREN OG KARRIEREN
- FORLAGENE OG UNDERVISNINGSMATERIALET
- FORSKERES ANSVAR FOR MEDFORFATTERES OVERHOLDELSE AF GOD VIDENSKABELIG PRAKSIS
- FORSKERNE OG YTRINGSFRIHEDEN
- Forsknings- og ytringsfrihed
- FORSKNINGSFRIHED OG STRAFFERET. HVORDAN KOMMER VI VIDERE EFTER DRAGSDAHL-SAGEN?
- Fotografier og persondataret
- Frihed
- Galleri
- HÅNDHÆVELSE AF GOD VIDENSKABELIG PRAKSIS – EN STANDARD MED MANGE GRÅZONER
- Hvad har design og varemærker med hinanden at gøre?
- HVEM EJER UNDERVISNINGEN? UNDERVISNINGSMATERIALET OG DET OPHAVSRETLIGE KREDSLØB
- Hvem ejer undervisningsmaterialet?
- HVORNÅR ER MAN MEDFORFATTER?
- Import af brugskunst fra udlandet
- INTERESSEKONFLIKTER OG DOBBELTROLLER
- INTRODUKTIONSFILM
- KAN UDDANNELSESINSTITUTIONER DRIVE FORLAG?
- KLARLUND-SAGEN FRA HOVEDPERSONENS SYNSVINKEL
- Kommercialisering af arkitektur og design. Juridiske udfordringer
- Kunstnernes juridiske problemer
- MÅ FORSKERNE MENE NOGET? FORSKERE I MEDIERNE
- Ophavsretten og tilfældighedskunsten
- Ophavsrettens betydning for arkitekter og designere
- Ophavsrettens betydning for fotograferne
- Organisationerne og EU’s søgelys
- PANELDEBAT
- PANELDEBAT OM TEMAET: COPYDAN-SYSTEMET, FRIBRUGSREGLER OG ENERET
- PANELDEBAT OM TEMAET: FORSKERES ANSVAR FOR MEDFORFATTERES OVERHOLDELSE AF GOD VIDENSKABELIG PRAKSIS
- PANELDEBAT OM TEMAET: HVORNÅR ER MAN MEDFORFATTER? KULTURER OG TENDENSER
- PANELDEBAT OM TEMAET: SKAL INSTITUTIONERNE OVERTAGE LÆRERNES RETTIGHEDER?
- PANELDEBAT OM TEMAET: UVVU – FUNGERER DET?
- PANELDEBAT OM TEMAET: WHISTLEBLOWER-OG NAMED PERSON-ORDNINGER -VEJEN FREM?
- Personbilleder
- Retten til eget billede
- Sample Page
- SKAL LÆRERE FINDE SIG I AT BLIVE WEBCASTET?
- Tak for i dag
- TAK FOR I DAG
- TAK FOR I DAG
- Uagtsomhed
- UNDERVISNINGSMATERIALET I EN LYSENDE DIGITAL FREMTID
- UNIVERSITETERNES PRAKSISUDVALG: ERFARINGER OG UDFORDRINGER
- UVVU’s rolle
- VELKOMMEN
- Velkommen
- VELKOMST
- Webcast
- WHISTLEBLOWER-OG NAMED PERSON-ORDNINGER -VEJEN FREM?